Care care care care!!

Hej förlåt.. inge bra uppdatering. men oh det gamla vanliga mkt i skolan och allt! Har so prov i morgon... kul!! nja.. sajk!
fyfan den som skriver böcker om det ska jag bajsa snätt i munnen! Jag kan absolut inget! hur kul är det lixom? jag har verkligen försökt! pluggat som en gaaalning.. men nej de vägrar sätta sig eftersom det är ett sånt tråkigt ämne. Längtar tills jul lovet! så man bara kan ta en heel fucking paus från allt liv dödande! Efter jul lovet tar jag i nya tag! nya jag! Jag ska höja mig i allt! Matte ska jag få G+ i har jag bestämt mig för! Fick reda på att jag har G i matte och VG i idrott! Jag är stolt över mig själv :') Matte har jag verkligen aldrig haft lätt i och jag är sjukt glad att jag är godkänd i det iaf! Och idrott hur bra känns inte ett VG? Men japp.. jag ska höja mig! Och det här so provet. förlåt men allvarligt. jag skiter i det. det klart jag ska plugga men jag är nöjd om jag blir godkänd! Jag ska se till att jag har bra i kärnämnena och sånt skit! Men aa hur kul var det här inlägget! Snälla bry er lite mer om mitt fina liv!! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0