allt möjligt!

Nu har jag gjort en ny header då! lite julig? aja den blev inte vääärsta super duper... men orka inte med för måste plugga nu sådeså! Men jag kan köra på det där ett ögonblick! Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta? Har inte direkt något ögonblick som jag kommer ihåg. asså jag har ju verkligen massor med minnen. men ja kanske inte direkt är det ni vill veta.. så jag skiter faktiskt i det här! Jag kör på DAG 8 MIN TRO! Och jag tror absolut inte på gud jag tror han är en påhittad jävel! Jag vettefan om jag ens tror på jesus! han fanns säkert men nej jag tror absolut inte att han återföddes. rent bullshit! om ni frågar mig iaf! Ehm.. därimot så tror jag på spöken som även Ida skrev i sitt det här inlägget. Inte spöken med vita lakan men jag tror att det finns ett liv efter döden och att ibland stannar man lixom kvar på ett ställe man tyckte om? Men aa vad mer tror jag på? jag tror på att jorden går under 2012 hemskt att tro på det men that´s true! Men tror inte på så mkt mer! Om jag ska börja tro på gud så ska han fan göra så mitt liv blir helt perfekt! men är mitt liv helt perfekt? nej så han finns inte! Men jag har full respekt för dom som tror på honom, inget mer med det! puss hej! :love: Jusste katten kommer till pappa idag. men jag är hos mamma nu men ska och hälsa på den på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0