yyyyyyber trött!

Godmorgon
idag var nog den segaste dagen jag någonsin vart med om! asså jag orkade verkligen inte kliva upp. jag känner nu hur mina ögon bara vill stängas ner och dö dö dö! jag har till och med duchat då brukar man ju piggna till lite. men fyfan vad jag är trött! jag somnade typ halv 11 igår. inte direkt för det är mkt. men asså man blir jävligt trött om man kliver upp typ 6-7 varje morgon! idag ska vi på museéum då och man ska ha massäck med sig. pappa gjorde kyckling sallad till mig! och köpte en fanta haha han är en snel hest! men fan då nu måste jag börja fixa mig. kocka mackaroner till mig sallad haha det finns inga i :P såå nu kööör vi här då! puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0