YOUNG DAD!

Åter igen sitter jag här nu vid min älskade gamla vän plåtburken! *datan! förlåt kompis! nej men jag är trött på den... det blir 280 grader här inne i mitt lilla rum när det står på och bara fläktar ut värme haha! Vill ha en bärbar! ska försöka övertala. dom har iaf gått med på att det blir jävligt varmt här inne så det är väl framsteg? yees i think so! skit samma! väntar på mat, vi ska äta fläskfilé och ngt! najsigt värre! Niklas & Dessi har gjort fruktsallad till efter rätt! oohjaa jag längtar fett gott ju! den består av, hmm måste tänka! melon, ananas? , banan, äpple? vindruvor? jaa men typ det tror jag kanske missat ngt men aa! Orkar inte blogga nu lägger kanske in ett till senare. låten väcker minnen!
Love yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0