slappa!

Nu har min tönt söderberg nyss åkt hem. idag har vi inte gjort ngt speciellt mest bara slappat haha. vi är sånna okeej? Vi cyklade till fruängen och köpte saker så vi kunde baka det blev choklad muffins och bilder från min bakdag kan ni få när jag kommer till mamma! vilket blir i morron eller tisdag vene riktigt än. Men jaa. Pappa gjorde nyss "stuvade makaroner" fast i mitt fall säger jag "mjölkmakaroner" låååååter så mkt godare! :D men aa. väntar på att brorsan och denise ska komma hem så jag kan kolla film med dom! jag är sån! men vi hörs senare ska kolla lite på tv. puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asså kling din tönt, vet du inte hur man kollar film själv eller? ;)<3

2010-08-01 @ 20:28:41
Postat av: kling

neeeeeej :D

2010-08-01 @ 20:46:35
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0