skol dag nr 2

Godmorgon
dom flesta sover nog eller? aja nu är jag redo att gå till min buss som går 08:07 haha titta vad snäll jag är mot min vän söderberg! haha jag kommer kvart över till skolan bara för hennes skull! snällt tkr jag! aja ehm sitter och chattar med henne och ellet on msn vi är coola tjejer vi! idag blire stallet då! äntligen har inte ridit på hela sommarn. tråkigt. men jaa! tagit lite foton till er. som ni kan se hur jag ser ut idag. fast en är lite mörk ser inte så mkt men jaja!

där är den mörka. ser ni ngt? (a)

facelook! men usch vilken min jag gör.. kolla inte på bilderna efter jag tog
dom.. hehe smart där. orkar inte ta nya så ja!
puuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0