SJUUUUKT KUL!

hej, ledsen för dålig uppdate men har ju vart på the voice! GLÖMMER DET ALDRIG! det var såååå värt att gå dit! ni som missa det haha fyfan vad synd! det gjorde seriöst mitt sommarlov! Sjukt kul när alla typ skrek RUUUMPAAA! i hela den där klungan! (a) snart är det ju NRJ! haha joo jag ska dit ska tvinga mamma att jag ska få gå dit! sean banan ska dit också, + alexandra burke + många många fler kommer inte ihåg fler men det är bättre än the voice typ! läängtar! men jaa jag är med agnes jusst nu, jag sov ju hos henne igår och idag ska hon sova hos mig! vii kommer ha sjuuukt roligt. känn på den fuck face! jaja nu ska vi tjocka i oss lite choklad! puuss på dej så länge! (a)

detta inlägg skulle upp igår men det kom aldrig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0