sjuk dag! :P


Tjoo!
Idag som alla andra dagar framöver så var jag i skolan! inte roligt. våran klass är cär behandlad. haha alla 8or fick sluta typ innan 12 och en annan kvart över 12 men vänta när tror ni vi skulle sluta!? KLOCKAN 2! nej men vadå inge udda klass? haha men vi fick sluta 1 ist. det var väl bra! men idag seriöst tråkigaste dagen i mitt liv! vi körde lekar uppe i skogen! omg seriöst folk måste tro vi är dumma i huvet! medans alla andra kolla film och åt frukt haha så körde vi lekar i skogen! HAHA ibland undrar man vad våra lärare tänker med. dom har typ physkiska skader haha jaja! Men vi fick iaf göra tårta i slutet drf sluta vi 1 det är väl bra antar jag? dooog av mätt het haha min grupp bestod av jag, emma, agnes och vendela + några killar. håller inte koll på töntarna! hmm! i morron ska vi till tekniska museét yey...? aja många säger att det är roligt där så jag ger det en chans! men vi ska gå i 2 grupper med lärare. man ba come on? i 3an fick vi springa fritt där -.- aja! nu väntar vendela på att jag lägger upp bilderna på bloggen så här kommer dom :)
våååran tårta ser den inte god ut!? :D vi äger! heheheheheh.
igen med agnes hand.
min väska jag fick igår. vad tkr ni om den? :$

Kommentarer
Postat av: Bella

Jätte fin ju ! :) <3

2010-08-26 @ 19:41:20
URL: http://klartsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0