SERISÖT KILL MEE!

hej nu är jag hemma igen. efter en lååång dag kan man säga. haha har vart otroligt trött hela dagen idag! det var ju fullmåne igår kväll så det beror nog på det! sover alltid dåligt jusst då! fast idag fyfaaan vad jag var trött har nog aldrig vart så trött ngn gång! seriöst nu när jag kom hem så sa pappa att jag var skiit blå runt ögonen. ni vet sånt man får när man är trött! det blir verkligen en tidig kväll idag! kommer gå och lägga mig direkt efter maten i think!? måste ju upp klockan 6 i morron typ för vi börjar jävla 08:10 -.- börjar med riktigt schema kill mee! ååh men nej jag orkar inte! första lektionen är matte seriöst det kan väl typ vara typ svenska, eller asså klass råd typ men nej nej självklart matte! ååh! aja! nu har jag städat mitt rum lite gran. sattit igång en tvättmaskin och plockat ut disk maskinen! haha känner mej duktig! aja nu ska jag fortsätta med det jag gör! puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0