saker om mig!


1. Jag är jätte mörk rädd

2. jag har aldrig rökt eller drukit!

3. Jag hatar när mina föräldrar bråkar

4. jag underviker ofta att bråka

5. Jag saknar gamla tider...

6. jag har jävligt tunt och kort hår.

7. jag har 2 syskon fast ett är typ halv syster!

8. Jag har det jätte svårt i skolan så jag får kämpa fett mkt

9. När jag blir stor ska jag käna bra och köpa häst

10. Jag har ridit i 8 år typ

11. jag hatar att somna när mina päron redan sover.

12. Jag älskar att träna hehe.. fast inte vara ute och springa

13. nu ska jag gå och kolla film puss! :D


Kommentarer
Postat av: jennifer ♥

sv; haha okej :P tack så mycket! :D



omg, typ allt det där stämmer in på mej! scary! :O

2010-08-02 @ 13:02:35
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0