rubriker suger

så packat och klart, nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma. .where are you? :D han kommer nog vilken sekund som helst? jag ska typ få en ny väska när jag kommer dit. dom var ju i grekland. hehe hoppas den är fin!? kan kanske lägga ut en bild på den senare. vi får se helt änkelt! jusste min bror ska kanske inte vara hemma hos pappa denna vecka.. :( fast en sak är bra! ingen tar datan ifrån mig! diggar det aa fast jag kommer sakna hnm! haha fast han kanske kommer wiho! jusst nu har jag panik.. det är skola i morron också! ååh nej varför kan man inte typ ha en skoldag per år? låter inte det braa!? haha jodå! smart där! ibland skiner jag till :D aja ska kolla bussen nu som går i morron till skolan. eftersom att min önskan inte går in! .. tänkt på en sak? drömmar är som stjärnor. man kan inte nå dom men dom finns alltid där! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0