passar jag i brunt?

Tjaa älskling trevligt att du är här! har precis duchat så nu känner jag mig fresh! diggar det! Idag har jag vart slö va har hänt med mig? vart slö i 3 dagar nu! shiit ngt måste stoppa det! jaja i morron stoppas det. jag ska träffa söderberg! hon kommer hem från skåne då! vart där nu typ en vecka eller ja nu hur länge vene riktigt men aa! hur som helst vi ska träffas i centrum (?) och hon ska sola. jag pallar inte. orkar inte slösa pengar nu när jag äntligen bestämt mig för att börja spara. ni vet sånt där som jag är kanon bra på! ... jaa men någon måste ju vara det!? Nu är det 1 1/2 dagar kvar till skolan.. JIPPI! orkar verkligen inte! fast på tisdag ska jag rida! ääntligen eller vad!? saknat mitt kära stall! aja ååh längtar till 5e september också! då får jag mina ridstövlar också! aja! jag gjorde en prov idag på att färga håret haha asså på gimp! (a) vill ni se resultatet!? klart ni vill.. aja man ser att det är fake men jaja! första gången lixom!

kanske ska ta och prova! aa fast nääääe!
aja men denna bild signar jag ut!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0