love the way you lie!

Nu är jag hemma igen. åt för kanske 30 min sen? vene riktigt! aja var ju med södis! vi hade väl roligt? :) hon sola som jag nu nämt i alla inlägg typ. sen efter det gick vi och köpte en dricka sen en varsin glass. sen skulle vi ju köpa almenacka. men vänta var affären öppen eller? nääe sjääälvklart inte varför skulle den lixom!? ååh suck! haha så vi satt utanför den affären och sen köpte vi glass haha! sen gick vi och vänta på min buss sen kom den och hon gick till sin! jag åt och aa nu sitter jag här. webbar med henne fast hon äter jusst nu! har funderat på vad jag ska ha på mig i morron! och jaaaaaa... jag kan lägga in lite senare vad det är :) ska göra en gimp sak med det för pallar inte fota! aja nu ska jag börja puuss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0