lite allt möjligt

hej sötisar fredag idag och jag ska bara vara hemma. rätt skönt faktiskt! väntar på att sandra ska komma hem med en stor godis påse (a) för jag är hungrig men har redan ätit 3 mackor. jag är tjockis jag vet!? var i skolan idag som vanligt. och jag kan bara säga fett skööönt med helg! haha orkar inte med skolan! alla lektioner pratar vi om jävla betyg osv. ååh jag vill inte ha betyg men det är sånt nästan alla går igenom så jag ska väl inte klaga det finns dom som har det värre! aja. jag har tagit lite bilder på mig haha jaa bara för att jag är foto diva? yees i know! sååååå haha jag lägger in några till er! i morron ska jag till mamma för pappa och sandra ska på bröllop så då sticker jag till mamii! men nu ska jag kolla tv! ha det bra så länge puss hej!










såå det var det jag hade att bjuda på! :)

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare haha <3 :D

fina bilder;)

2010-08-28 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0