I ♥ food!

Hej visste inte hur jag skulle börja inlägget så det fick bli ett änkelt hej! aja.. har nyss bakat choklad muffins! dom blev äkliga kan inte göra dom utan min vän söderberg! haha när vi gjorde dom så ägde dom! men inte nu. jag hade ingen kakao heller! inte okej! dom är skit äkliga funderar på att slänga dom haha tanken har slagit mej ett antal gånger! men nu sitter jag instängd på mitt rum äter en zoo klubba ni vet en sån där röd! ska snart ta och städa! suck! orkar inte men det är ett måste! funderar på att göra lunch snart också! fan vad jag äter seriöst HELA TIN! aja det är gott med mat! haha jag vet exakt vad jag ska äta! vill ni veta? klart ni vill! pasta sallad! eller asså mer.. pasta, gurka, majs, typ skinka, ost! låter inte det jävligt gott!? klart det gör! (Y) I looove fooooood! utan mat seriöst inget jag! aja niklas och dessi mina kära vänner som betyder mkt för mig hahaha dom kollar fotoallbum på när niklas var liten, gulligt! hur som helst nu ska jag tagga och städa av sen blir det lunch! muumms! puss hej! 

titta så söta vi var! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0