Hemma från ung

Nu är jag hemma från ung! man tröttnade lite eftersom vi var där typ klockan 11 och åkte där ifrån kanske halv 4. men jaa vi hade skit kul iaf, i början men sen blev det bara lite jobbigt. i morron ska jag didja ni vet man didjiar haha vene hur det stavas men hoppas ni fattar vad jag menar? men jaa det ska ja göra i morron för då får jag en tröja. fattar ni att jag gör det bara för tröjan? (a) jaa jag har humor. men aa var där med massa roligt folk orkar inte säga alla! men i morron ska jag åka dit lite senare kankse. ellet och alla andra ska vi det? (a) men jaa. nu ska jag käka snart hoppas jag! puss hej och jusste om ni ser mig där är det bara att gå fram och hääälsa (a) puuuuuuuuuuuuuuss! :)

Kommentarer
Postat av: my

hhaha gumman man skriver dj bara X) <3

2010-08-10 @ 17:37:31
URL: http://mybladstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0