grönan?

förlåt igen. dålig uppdate. gjorde inget inlägg igår men jag hann inte. jag var på ikea och kollade runt lite. Ska göra om mitt rum lite grann. kollade på ett överkast men icke sa nicke det fanns inget fint. kollade tv bänk men jaa det fanns typ ingen hehe. så vi ska dit på söndag igen. idag tar vi paos! när jag säger vi menar jag sandra och jag! (a) men aa på söndag ska vi först till skärholmen och chacka överkast. sen ikea leta tv bänk igen. och sen ska jag ha någon slaks fotölj i mitt rum också! det är väl najs? jaa det tkr jag! Nog om vad jag gjorde igår och vad jag ska göra i morron. vi måste tänka på idag! Jaa men okej. jag ska vara med karin och ellet och kanske malou? som dom sa haha vene (a) dom vill till grönan spelar ingen roll för mig. men har sjukt ont i magen. haft det i 3 dagar nu utan svar varför. för jag har inte mens längre och ändå fett ont i magen. hm.. mysko. jag kanske håller på att dö :S vem vet? :D haha oj jag menar :( fett mkt smylisar nu men jaja. nu ska jag sätta på film. vi hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är inte helt fel. :P

2010-08-09 @ 16:40:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0