dont worry... be happy!! :D

hihi hej! :D
är hemma hos pappa nu. sitter i fotöljen med datan i knät. det är väl rätt så najs? har precis packat upp min stora väska full med kläder. haha jag tycker om mig själv ibland asså! ehm jusste väska.. jag har fått den nu! den var fin men det är en som man hänger på axeln.. jaa inte min favorit men det kanske funkar? hoppas det. fast kommer nog bara använda den när jag har mkt saker för annars ser den såå platt ut och det ser lite weard ut? aja! haha smart som man är har man redan planerat kläder till i morgon. haha eller nästan! svarta jeans tajts, converse och jaa tröja (?) vene vad jag ska taa men hittar nog på ngt! väntar på mat. jag är hungrig. vet inte äns om han börjat med den men jag hoppas det!? haha!

ooold! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0