Deep blue sea!?

Hej! första inlägget idag. har iaf nyss kollat på film med niklas och dessi! det fick bli deep blue sea tror jag den heter! ser ni värsta minnet man har haha not! kollade på den för typ 5 min sen och jag har glömt bort vad den heter! men aa! jag har bakat blåbärs muffins idag! haha dom blev fett bra! wiho proffs måste jag erkänna! (a) men aa brevid mig ligger ett nudel paket som jag funderar på att gå ner och kocka upp! fast ska typ göra egna kryddor hahaha för mamma ville det! jaa ni vet sånt där shafs som att få cancer! aa så hon ville det! jag ska göra henne lycklig och göra som hon sa! fast är inte riktigt hungrig! har ont i magen! suck! orkar inte.. men sånt får man tåla om man heter mathilda kling! -.- aja puss på dej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0