blablablabla!

hej sötisar! fett ledsen för dålig uppdate! men har haft lite fullt upp! skola ni vet? första riktiga skoldagen! var inte så där jätte jobbigt. men det klart det är alltid lite jobbigt ni vet börja med matte sitta och räkna det är aldrig riktigt roligt! hur som helst efter skolan idag trog jag agnes och söderberg till stan skulle köpa en tröja och jag hitta den fast inte i rätt färg men det fick gå ändå! jag ville ha blå men det blev mörk grå (a) nu sitter jag hur som helst och webbar med min sötis söderberg för vi är riktigt coola! hon har lagt in bilder från museét kan lägga in lite här på bloggen! aja sista inlägget nu för ikväll är sjuukt trött så ska sova snart! :$
puuuuuuss!

koooolla vilken jävla skills man har asså :)

i´m hot :)

jag och syster :)

några av tjejerna i klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0