bara för vi är coola!

Agnes är en svikare! amanda är en cooling och ja? jaaa jag är ju bara för bäääääääääst! för idag taggar vi till allsång på skansen ni vet "stockholm i mitt hjääääääääääääärta låt mig nananananananna..." humor ja det har vi! :D vi ska sitta och hålla våran plats i ca: 10 timmar haha fattar ni hur otroligt lång tråkigt det kommer bli fast ändå fett meed kuuuul! haha efter det sover dom hos mig! vi kommer ha roligt idag känner jag! aja! agnes är en svikare för vi alla skulle mötas på msn 7 men nej då! hon är inte inne! :@ agnes vi hatar dig! haha jaaa! (a) men nu ska jag fixa mig! skit snätt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

k.

2010-08-17 @ 07:56:39
Postat av: kling

angääääää

2010-08-17 @ 08:55:48
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: Ellet

Sv; Neej.. Lite mer en Elefant som liknar en gås tycker ja ..

2010-08-17 @ 10:09:35
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0