5 dagar....

kvar tills man går i den här korridoren igen!
det här sommarlovet har varit helt okej! asså visst det finns sååå mkt bättre sommarlov
men det här är ändå ett att minnas. det har vart några stunder då glädjen kommit och
man verkligen har haft sjukt kul! ngt man aldrig glömmer lixom! men ändå är jag inte nöjd med lovet!
Nu börjar skolan snart igen om 5 dagar! När man tänker på det vill jag bara ramla ner i min säng
och börja drömma om ett nytt sommarlov! ååh nej jag pallar inte kliva upp klockan 6 varje morgon igen för att gå till ett ställe där jag inte äns vill gå! Men i 8an ska jag satsa gäärnet! seriöst! jag ska skita i allt annat som händer på lektionerna jag ska fan bara satsa!Tänk att vi gick i ca: 9 månader och bara gick och vänta på att det här jävla sommarlovet ska komma! sen kom det! shiit vad mkt planer man hade asså! men man har inte äns gjort hälften av det! man trodde att sommarlovet skulle lösa alla problem men tydligen inte! Nu om 5 dagar sitter man där igen då och väntar i ytterligare 9 månader tills sommarlovet kommer! jag längtar redan dit! men detta år är viktigt så nu jävlar kör jag bara på!

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

sv: Tack för din röst! ♥

2010-08-18 @ 18:33:07
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: ida

sv: för jag bara stör mig på den. inte en sån mobil som passar mig ;) <3

2010-08-18 @ 22:21:40
URL: http://idasvalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0