-

Godmorgon alla otroligt söta människor! sitter i min säng i mitt rum kan ni tänka er jag har en egen säng haha roligt verkligen! nej men fast ja! Vaknade vid 10 typ klev upp åt en macka och en muffins och sen gick jag och la mig igen. haha vaknade då typ kvart i 12 fattar ni!? jag tkr om och sova okej? sajk.. Nej men idag måste jag nog hem till mamma och hämta packning fast vene riktigt om jag pallar för det öös regnar ute och  jag vill inte vara lika korkad som sist. nej nej! då ni vet jag kom hem och det såg ut som jag hoppat i vattnet! smart där mini kling. som då dessi kallar mig. haha. sitter och lyssnar på när regnet regnar ner. lät lite töntigt men thats troo! hur det nu stavas. bra där! jag kan engelska jo då! skulle typ träffa beckson och ellet today men jag vene riktigt om jag har lust det är ju bara kolla ut så hittar ni svaret! jaa.. men har inte så himla mkt och blogga om jusst nu, får se om det dyker upp något under dagen. vi hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: Diana Bieber

Söt blogg!

Tack!

Ha det så bra!

Diddi/Diana/Jag! + Anmäl dig gärna på min tävling i min blogg!

2010-08-02 @ 13:01:08
URL: http://diiiddisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0