Stan bitches!

Idag har jag vart i stan med söderberg! vi var där från typ halv 1 till 4?
och sen åkte vi till centrum hon tog en buss till sin träning och jag åkte hem!
och har typ precis ätit :O jag vet fett tidigt -.- men men. Hmm, jo föresten jag köpte
en midjekjol för 200kr på ******* lalalala ni vill allt veta va? haha nej nej
det tänker jag verkligen inte säga! (a) men aa jag lägger in en bild på den sen
för jag ska typ åka och hämta min efterlängtade mobil som vart på lagning och den
har mucho bättre kamera så! Jusste idag ska min söta babygirl söderberg slagga här
hos mig hon kommer runt halv 10 typ! och då ska vi väl kolla på film i gess.
men nu ska jag fråga om vi kan åka och hämta min mobil
kyss och smek! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0