Lalalala

Hej jag är ledesen för grymt dålig uppdate men har inte haft tid eller ork att ta mig in på blogg.se och skriva ett sött litet inlägg till er. Men nu är jag här pigg och glad livet är underart inga bråk och inga trassel med skoooolan absolut inget allt är helt perfekt i mitt liv!! Nääeeh inte riktigt va? men det här är sanning, det är ganska mycket i skolan och klassen nu för tiden och allt håller på att lösa sig hoppas jag? Idag är det i allafall föreldrarmöte för dom föreldrarna till oss 8 tjejer typ? aja dom ska väl prata om ditt och datt! suck! ibland hatar jag verkligen min klass men ändå så skulle jag verkligen inte vilja bli splittrad från den vilket vi kanske blir ååååh torsten har något problem eller oj förlåt jag glömde MÅNGA problem! Min dag idag då.. jag fick skjuts till skolan av niklas och sen så hade vi tråkiga lektioner -.- men men sen fick jag skjuts hem och sen har jag ara vart med nea.. hon ska typ åka iväg och sola nu tror jag så jag måste väl gå hem nu snart i gess. eller om jag följer med ingen aning faktiskt. men shiit the same nu ska skita i bloggen och vara social. haha vill bara säga att jag saknar izabella sjöström otrolikt mkt och hoppas verkligen vi kan ses snart!! men nu kan jag inte blogga mer.
Love yah!

Kommentarer
Postat av: felli

fin blogg du har :)

2010-04-28 @ 18:22:18
URL: http://endastfelli.blogg.se/
Postat av: Izabella

tack gumman , älskar dig <3333 :(

2010-04-28 @ 19:10:19
URL: http://kingit.blogg.se/
Postat av: Julia

Fin blogg! :)

2010-04-28 @ 19:52:48
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0