konstrgräset!

Hej idag har det vart skola, vi hade svenska prov.. nääh men det
gick faktiskt ganska bra. skolan slutade 14:45 haha igentligen skulle
vi sluta 15:00 men bara för att vi är coola så fick vi gå!
efter skolan stack jag upp till konstgräset med glaad och marcus haha när vi var
där uppe fann vi joar och lucas som vi startade vatten krig med. fast dom hade
forfarande skola typ ngn jävla fotbolls sak. geekar? haha aja när dom sluta så
blev jag blöööööt JOAR VI ÄR SÅÅ INTE KVITT! -.- haha sen körde jag och glaad
fotbolls match med varandra haha marcus stog i mitt mål och joar i hennes och lucas var
dommare. Glaad vann. men bara med 5-3 haha. Men men, sen sprang vi iväg till bussen
för den skulle gå 15:49 haha men vi gick typ 43 vi höll på att missa den. men vi är ju ballast
i stan jag och glaad så vi missa den inte. aja hon hoppa av vid träskolasset och jag åkte hem.
aja nu har ni lite om min dag, vi hörs senare! kyss och smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0