Hemma hos nea,

tjoo bloggen, jag är lässen att jag inte bloggat alls, men som sakt det har vart mycket nu fast nu har det nästan löst sig. men aa.. nu sitter jag hemma hos nea hon är ensam hemma och hon ska göra middag med sin vän johanna haha hon är en rolig prick hon. haha nej men det är dom båda! vet inte när hon kommer menmen. vi sitter iallafal vid tv:n med en varsin data i knät och kollar på "brooke knows best" hahaha gangster pogram ooh yeeah.. Men nu ska jag berätta lite om min vanliga måndag, jag började skolan 9:10 haha vet inte vda jag hade i början men skit samma. Hmm.. jag hade håltimme frn spanskan idag våran sista lektion så jag fick sluta fast jag tannade kvar och kolla på film på glaad lektion mean girls heter filmen den är skit bra. så aa när den var slut stacka jag till centrum med hon felicia och emma. när vi var där träffade jag på en gammal dagis kompis hon heter moa både jag och felicia känner henne. såå aa det var väl kul. aja sen smsade nea mig och hon var i centrm s jag hjälpte henne att köpa saker eftersom hon är ensam hemma och behöver göra middag. aa men sen fick jag skjuts hem av henne jag åt hemma och nu är jag här och ska vara lite social med nea och jojpa nu. så vi hörs senare puss puss! :love:

Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej gumman.

Saknar dig också, det har vart lite mycket nu på sista tiden och jag är ledsen för att jag inte svarar på sms, men det är bara något fel med mobilen typ. Så ja, så snabbt jag fått tillbaka den , kan vi bestämma något :) Kramiiiiiiiiiiiiiiiis <3

2010-04-26 @ 20:40:34
URL: http://kingit.blogg.se/
Postat av: Izabella

vet inte, du då ? :) <33

2010-04-28 @ 07:10:55
URL: http://kingit.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

söt blogg:D

2010-04-28 @ 11:02:51
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Izabella

Jo, men fira valborg med vänner antar jag ? :P Heh, ja men var ska du vara då ? <3

2010-04-28 @ 15:25:15
URL: http://kingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0