förlåt jag bara måste..

..få säga något till dig kling. Du är helt underbar, jag lovar. Du är speciell. Det finns ingen som dig, det finns bara en kling. Du är den bästa kling av alla klingar. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Du får mig att le, alltid. Vi har samma humor, du får alltid mig att skratta. Jag hoppas alla har en sån vän som dig. Du är en sån vän som alltid finns där i alla lägen. Alltid stöttar en, förstår en. Du är allt som en vän ska vara. Och jag älskar verkligen dig kling. Förlåt verkligen om jag inte alltid visar det men jag svär, jag lever inte utan dig. Jag klarar mig inte utan dig. Vi har inte delat så jätte många minnen, men visst ska det bli fler? Jag är så glad att vi har lärt känna varandra. Dig kan jag alltid ringa, mitt i natten och du skulle svarat. Du skulle ha kommit dit, vad som än har hänt. En sån vän som dig borde alla få ha. För mig är du helt perfekt. Du är som du är, söt, klagar varje minut med jag älskar dig så himla mycket ändå. Jag vill att du ska veta att vad som än händer så stöttar jag dig till tusen. Till och med mer, jag finns alltid här för dig. Du kan ringa mig mitt i natten och jag kommer att svara, även om det händer något i Thailand när du åker dit så kommer jag att ta ett direkt plan dit. Jag lever för dig kling. Du kan prata med mig om exakt allt, jag lyssnar. Jag lovar, jag kommer aldrig att lämna dig. Du är mitt ljus i natten, strösslet på mjukglassen och en mening till livet. En sak kan jag svära på, i mitt hjärta kommer det alltid att stå söderberg <3 kling. Jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra det också. Hand i hand livet ut. Kanske inte från vaggan, men absolut till graven. Jag släpper dig aldrig, vi är som gjorda för varann. Från din söderberg.


Kommentarer
Postat av: kling

aw tack älskling vad ska jag säga? jag älskar dig sjukt mycket och jag är jävligt glad över att jag har dig! du är stjärnan i det blå som lyser för oss två! ett liv utan dej skulle var asom ett liv utan hjärta det skulle verkligen inte funka! Jag älskar dig bästavän!

2010-04-05 @ 15:53:26
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0