Allt möjligt!

Goddag haha nej jag drev, igår sov jag hos söderberg och det var riktigt kul för det var så länge sen vi sov hos henne! Jag kom till henne runt halv 7 kanske och då åkte vi in till centrum och köpte godis och sånt och sen åkte vi hem till henne igen och då var vi med cicci också för dom bor ganska nära varandra! Vi satt och tjocka i oss glass eller rättare sagt jag? haha självklart är det mathilda kling som frossar i sig? haha sammtidigt som det så kollade vi på talang och tro mig det var den roligaste film stunden jag haft typ hahaha fan va vi garva! jag var på värsta flumm humöret! Aja sen skulle cicci hem så vi följde henne och sen kom hennes mamma. När jag och söderberg kom hem igen så satte vi oss i badet och bada d var väl klockan halv 11 typ och sen hmm vad hände sen joo jusst vi städade hennes garderob hihi. och sen kolla vi på film och prata lite och sen somna vi kanske vid halv 1 haha töntar? aja i morse vaknade jag av en sak, haha säger inte vad! heheh det vill ni allt veta va va va? men iallafall vi gick upp kolla klart på filmen och hon klädde på sig eller innan det så åt i frukost och sen kolla vi på film och sen klädde hon på sig, d var klockan kanske 10? sen klädde jag på mig och så gick vi ut och tog massa söta bilder som jag lägger in senare för söderberg har inte lagt in dom på datan än men sfort hon gör det så kommer bilderna upp! Aja vi var ute ett tag för det var så jävla varmt och sen kom vi in och gjorde nudlar och sen tagga vi till centrum med 11:40 bussen var där ett tag träffa agnes och sen kom niklas och hämta mig coch juag började leta påskägg wiho! haha jag hittade det i min troslåda najs? haha jag tog ägget och tagga över till nea. nu har vi kollat lite på en film och hon ska snart på typ middag? hon ska vara där klockan 3 s hon ska väl gå snart. När jag kommer hem ska ja sova tror jag men vi hörs kanske senare om jag orkar. puss puss!

by the way glad påsk!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0