väntar och väntar...

hmm, nu sitter jag här nere i källaren för mig själv och tråkar, och dessutom så väntar jag på att lotta ska höra av sig, hon kanske ska sova här, men om hon inte ska det så blir det en tråkig kväll med familjen och kolla på is hockey, asså seriöst igår var det is hockey och jag somnade fan vid 9 för det var så fruktansvärt tråkigt, usch! och niklas hade datan så kunde inte ha den då, så jag hoppas att lotta kan annars kommer jag typ tråka loss. Jusst nu känner jag att jag vill ha godis, vi har lite hemma men det är jag inte sugen på.. igentligen skulle jag typ vart med cicci idag hon skulle sovit hos mig men sen gick det inte så aa då blev det inget med det, synd för jag saknar henne jätte mycket även fast jag typ träffa henne förra veckan någon timme.

Mmm, marabou haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0