tråkig familj?

nu har cicci åkt hem för kanske 10 minuter sen.
Nu sitter jag och kollar på när niklas spelar tv spel haha, han dödar massa folk, skit roligt att se på? sandra sitter här och gör några jobb grejer vad för några vet jag inte och det skulle jag ända inte skriva i bloggen så..
och såklart jag då jag sitter vid datan och gör inget. vilken rolig familj vi är haha alla gör jätte tråkiga saker, visst data och tv spel är väll roligt ibland men inte på ett lov? Idag ska jag nog lägga mig tidigt för orkar inte vara uppe. men vi sitter och väntar på att pappa ska komma hem för vi ska stor handla då. men har inte så mkt mer att säga nu ska väll hmm aa vad ska jag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0