tagit hål i örat.

hej bloggen, idag har jag tagit hål i mitt öra.
det blev jätte bra, men jag var så jävla närvös
i början men sen gick det bra, jag började
facktiskt gråta för jag var så närvös :$
men johanna syster höll mig i handen  och allt
gick jätte bra. det gjorde inte så ont som jag trott.
jag har ju tagit hål en gång innan, och det var när jag
var typ 5 år och då kommer jag ihåg att det gjorde så
himla ont men nu så gjorde det inte så ont.
Men det kanske beror på att jag är större,
men men. Sen gick jag och johanna hem till
Agnes vi färgade hennes hår. typ vid 16:10 så ringde fredrik
och ville att jag skulle springa ner till c och betala
det han köpt för hans kort hade typ inga pengar :O
sen fick jag skjuts hem så aa.
Det var lite av min dag.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0