ta tag mer i bloggen nu!

hej nu ska jag fanimej ta tag i bloggen mer. så nu ska jag fixa en design men jag suger men iaf, och sen vet jag inte men nu ska jag skriva lite om min dag. idag ska jag försöka få tag på emma, men hon ligger och sover med mobilen avstängd det är bara läsa hennes blogg, www.emmamalmquist.blogg.se haha. men annars vet jag inte nu ska jag övertyga manda att säga hur man gör en fin design på bloggen för jag fattar fan inte hur man gör, vet ni att **** ska bort nu och då kommer jag inte kunna chatta med den personen, och vet inte när han kommer hem. Jag får helt änkelt bara ta och vänta och vänta. EMMA SEG HUVE VAKNA NU!! men men. nu håller manda på att göra en design åt mej elr bara visa hur det skulle bli, hoppas på det bästa, men har inge mer att skriva nu.
kyss och smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0