orkar fan inte med allt i skolan mer?

asså shiit ja ger fan upp snart?
alla bråkar typ hjämt, det är fan alltid så himla mkt dramatik i skolan och det är så himla jobbigt, snälla kan inte alla bara försöka vara vänner ? är det så jävla svårt eller.. Ena dagen är det något och andra är det något annat -.- jag orkar fan inte med allt detta nu. vafan har hänt med alla? hur svårt kan det vara. jag bråkar med dom som jag facktiskt älskar mest av allt, gud vafan nu får fan vi ge oss det har bara gått ca: 2 månader i skolan och vi har redan bråkat typ 10 gånger. snälla alla försök att inte bråka mera för det blir fan bara skit för oss alla då!

Kommentarer
Postat av: agnes

matilda, du vet att jag alltid%alltid finns här för dig. Men som sagt var, det ska bli förändring, visst? I love u älskling, det vet du! :$ <333333

2009-10-19 @ 20:46:44
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0