onödigt!?

hej bloggen, dålig uppdatering idag jag vet! men har inte orkat..
men nu sitter jag iallafall i min soffa helt ensam, sandra är och hämtar pappa.
men jusst nu lyssnar jag på darin - viva la viva. den är ju skit bra har jag märkt..
snart ska jag nog ner till sandras mamma och pappa och baka med linda, vad
ska jag göra här hemma igentligen? niklas ska på match och pappa och sandra ska
på halloween fest, så jag går ner dit idag. jag har skit tråkigt.
jag väntar på att linda ska ringa och säga att hon går ut och går med zeke
snart, för jag sak följa med hihi.  men har inte så mkt mer att ta upp.
hmm aa det var lite av vad jag gör nu och vad jag ska göra nu.
men ha det så bra, kanske mera bloggnong ikväll man vet aldrig..
puss.


Kommentarer
Postat av: Emma

haft en bra dag? :)

2009-10-31 @ 20:36:53
URL: http://eheartdp.blogg.se/
Postat av: kling.

helt okej, :)

2009-11-01 @ 10:46:54
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0