ligger i sängen.

hej, eller ska man säga godmorgon ?
AJA.. godmorgon jag vaknade vid 9 idag fuck.. Jag är skit trött, för jag var vaken till 3 inatt för jag kunde inte sova, men jag låg och smsade med **** och då gick det lite bättre.. Asså seriöst jag hade lampan tänd och kunde ändå inte sova, men sen så lyckades jag hmm aa vid 3, usch a busch.. sen vid 6 kom pappa in och släckte min lampa, jag vaknade då, men lyckades somna om sen whuho. Så nu ligger jag i sängen och chattar lite med linnea om lite speciella saker. Jusste hörrni jag kan typ inte lägga in bilder när jag är hos pappa även fast om jag raderar dom, men då syns bilderna någon annanstans i datan som niklas såklart hittar och han vägrar att berätta vart han ser dom så, det blir inga bilder nu när jag är hos pappa, lite tråkigt men, sånt får man tåla om man har ett cp till bror. Jaja whatever, men nu ska jag åter gå till det jag höll på med..
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0