kväll.

tjenis penis.
nu sitter jag och cicci i sängen och har nyss sätt en film den skulle tydligen vara läskig ? men den var mest skrattretande haha.. det hände lixom inte något på slutet utan det bara sluta mitt sådär som om dom inte kommit på vad dom skulle ta efter den scenen så dom gjorde det lätt för sig! usch hyr absolut inte the cycle? men som tur är så har vi en till film som heter they whait (STAVNING) mm och vi hoppas på att den är bättre. vi ska snart äta tror jag fast bara te och macka haha, men är inte hungrig för vi har ätit så mkt godis whii..
men hörs sen..
puss.

här kommer lite bilder från mig och cicci.

 

 

 

 
ps: cicci har inte så stora läppar som det syns på några av bilderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0