kom nyss hem.

jaha, jag kom nyss hem, elr aa för kanske 30 minuter sen.  jag har vart och ridit.. jag åkte ju buss dit och jag fick sitta och vänta på bussen i ca:25 min suck säger jag bara. och sen på bussen så satt det jätte många fullisar och det luktade så fruktansvärt äkligt på bussen, jävla alkoholmisbrukare, mm men vissa har ju inget liv. ååh tänk vilken bra liv dom igentligen skulle haft (kanske) om dom inte hade druckigt så jävla mycket!? snacka om att förstöra sitt liv.
fyfan vad trött jag varit idag, för har typ inte sovit något alls idag. Eftersom att Emma sov här. men vi hade det bäst iallafall. Och alla bilder som vi la in igår var ABSOLUT INTE seriösa det hoppas jag ni förstår..
gud vad jag saknar turkiet med familjen för 3 år sen, med tim och alex och deras familj. jag saknar att åka ruchelkana med dom och åka banan båten, och lixom springa runt bara. gud saknar det så fucking mycket..
åååh, kan man inte bara få spola tillbaka tiden lite grann om ja fick välja 3 "scener" för ett tag sen så skulle absolut det där vara en av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0