hämtat min mobil.

tjatja,
idag har jag bara vart i skolan och haft tråkiga lektioner hihi, men jag tycker ändå att det gått ganska bra idag. I morron så har vi 3 läxor´-.- matte, fysik & någon himmla historia ? haha men jag har glömt den boken i skolan så kan inte läsa det fast det är typ bara 3 sidor om egypten och jag har redan forskat om egypten i 6an när jag gick i södertörn haha. Men iallafall, jag gick hem med agnes vi skildes åt vid föredetta "träskolasset" och sen hämtade fredrik upp mig vi skulle till Farsta och hämta min älskade mobil fast den suger men jaja, vi hämtade den kom hem åt pankakor och nu sitter jag här, och har gjort alla läxor utom en ni vet ju vilken? Jag känner mig så stolt över mig själv just nu för jag fick 2:a bäst på kemi provet som vi gjorde för 2-3 veckor sen vi fick resultatet i går tror jag det var ;) fett profsig man är här va ? men men.. nu ska jag träna på en låt som jag kanske ska sjunga om ett tag men det får ni kanske reda på om ett tag.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0