..

detta är igentligen ett onödigt inlägg menmen, nu har jag typ damp för jag är fett sugen på godis haha, så nu ska jag och emma snart gå till centrum och köp godis whio! der rä vekligen kallt ute jag lackar damp..
men aa. jusste jag och jacki började typ bråkaidag när vi var i centrum så jävla omoget av dig att bara skriv aom mig !? det är fan inte bara jag som tycker såhär? men jag orkar inte bråka men vafan du kanske ska börja tänka lite på hur du är!? du´har lixom bara skrivit att det är jag som tycker och tänker såhär om dej!? men igentligen så är det fler. du har fått så jävla många gånger folk som sakt till dig, att dom tkr du är jobbig men du fixar de ju inte!? du fortsätter ju, du fortsätter ju att puss en hela tiden. sluta du har ju tilloch med fått någon som frågat om du är lebb! du kanske ska tänka dej för lite mer. men jag älskar dig iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0