vill gå på bio!

Nu har jag precis städat mitt rum och vart lite social med pappi. tror inte det blir någon rolig söndag idag heller som vanligt.. Men jag vill vara med någon kompis vill inte sitta här och tråka loss suck säger jag åt det. men är man tråkig s är man, men det kommer typ ändå inga bussar till mig nu typ, ååh jag vill gå på bio vad roligt! men aa vem vill gå på bio? hihi.. men aja har inte så mkt mer att skriva om nu. men ska väll försöka få tag på någon söt kompis som kanske vill gå på bio?


denna vill jag se även fast jag är lite rädd :$


Kommentarer
Postat av: sara

ååh den filmen vill jag oxå see den verkar så sjukt bra. :D :D :D :D

2009-11-15 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0