usch..

gud nu vet att jag sa att det kan vara skönt att vara sjuk ibland? jag tar fan tillbaka det det är ju skit jobbigt.. jag orkar fan inte mer nu,det verker över allt på mig, och jag mår illa och kan knappt gå. jag hoppas facktiskt att jag är frisk i morron för annars så missar man så jävla mycket i skolan och det är ju bara för jobbigt? Jusst nu känns det som om jag skulle behöva masage i nacken för den kommer snart gå av känns det som..
jag sitter här och dricker te och tycker´synd om mig själv, tycker inte ni synd om mig?
usch usch usch.. jag vet inte om jag vill vara med i julstrul för det låter falskt.hmm ska tänka på det, men jag får se hur det blir måste ju träna några gånger till. men nu orkar jag inte sitta här och knappa längre det börjar ta på krafterna så ska väll upp och kolla på tv med sandra kanske kolla på film eller vad tycker ni?
aja, önska mig att jag kryar på mej så hörs vi sen puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0