tråkar.

Jaha.. det blev visst att jag blogga iallafall nu.
jag sitter iallafall vid datan och gör inte så mkt tråkar loss mest.
YES! jag kom ju nyss på att vi börjar faktiskt 9.10 i morron hurra!
sovmorron! och sen blir det ju diräkt till stallet. VET NI! att idag på musiken
så lärde jag mig spela fingerspel på gitarr vet ni vad det är ?
för er som inte vet det så är det att man inte bara tar handen ner hela tiden
utan använder fingrarna och lixom tar lite lätt på (nästan) varje sträng på gitarren
så låter det lugnt och fint, och det ger MVG i musiken, så jag ska sattsa lite på det,
men måste såklart träna massor med gånger till.. Måndagar Tisdagar och Fredagar
är absolut dom bästa dagarna, mådagar är det musik, tisdagar är det idrott i
skolan och även ridning (idrott kan vara kul ibland) beror helt på vad man gör.
och sen har vi Fredagar veckans höjdpunkt. den sista skoldagen på veckan
alltid lika skönt att bara springa ut genom klass rummet och veta att man har helg
men jaja jag låter (skriver) som en tönt nu så ska sluta skämma ut mig nu.
god natt bebisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0