Torsdag & sjuk.

godmorgon?
när jag vaknade vid 6 i morse (av min väckarklocka) så kände jag hur allt bara snurra runt i huvet på mig.
så jag förstog att jag var sjuk efter sprutan. Jag har ont i huvet och i armen, jag mår illa och är helt yr. Jag har nästan spytt -.- och nu sitter jag och äter en kaka med myskläder på mig, och helt osminkad. Jag hoppas att jag mår bättre i morron, det är ganska skönt att vara sjuk lite då och då, slippa plugget en dag eller så. men nu ska jag logga in på pea och facebook, eller kanske spela något på datan? eeh.. skit samma det blir  något.
puss.

som sagt JÄTTE FUL. OCH OSMINKAD.. gud vad ful jag är menmen..


Kommentarer
Postat av: elvira

stackars dej gumman , jag e oxå sjuk efter sprutan :/ det suger :( <333

2009-11-26 @ 18:36:35
URL: http://jjhnsson.blogg.se/
Postat av: mathilda kling

nej är du? vad dåligt..

den gjorde ju skit ont -.- <33333333

2009-11-26 @ 19:52:02
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0