svar på några frågor.

Postat av: Emma

Hur kan du vara så underbar älskling? :$
Ska vi sitta vid datan på rasten imorgon? :$
Bästa minnet ever ?
Något du ångrar?

Jag älskar dig din osociale jävel , eller juste jag glömde , jag är också osocial :$
We are data nördar & geekar super mario HAHA.

Svar:
1.haha du ja vet inte..
2.självklart ska vi sitta vid datan :D
3.jag vet verkligen inte har så många men, ett av dom är när jag och felicia sa till alla på
dagis att det spökade osv.
4.ja, jag ångrar att jag vart "innblandad" i snatteri.

Postat av: elvira'

har du strulat ?
hru många har du vart tillsammans med ?
vad heter du i mellannamn ?
hur lång e du ?

hihi , aa några frågor från mej , inte så bra frågor direkt. men aja ;$$$

loveu <333

Svar:
1.ja det har jag.
2.hm måste tänka: 5 st :$
3.mitt är skit fult men aja, annette -.-
4. 1,5cm ;)

Postat av: Izabella

Lite kärleks frågor :$
1. Har du krossat någons hjärta förut?
2. Gillar du alex fortfarande? (a)
3. Vem var du senast tillsammans med?
4. Om du tänker på en person innan du somnar, vem är det oftast då?

En kjam till dig klingan (a) thihi

Svar:
1.ja det har jag säkert, när jag gjort slut med någon.
2.jaa det gör jag, han får mig att må bra.
3.linus var jag senast tsm med.
4.om du menar kille så måste det seriöst vara alex :$

Postat av: my

1.hur många har du strulat me
2.nämn tio bra vänner

Svar:
1.hm jag har strulat men 1 :$ men flera gånger.
2.  felicia, johanna g, johanna s, emma, fredrica, linnea, agnes, bettan elvira J och dig MY 

Postat av: -

VAD HETER DIN FÖRSTA POJKVÄN ?
OCH HAR DU KÄNT KÄNSLOR FÖR OLIVER FÄRGSJÖ ( LR HUR DET NU STAVAS?) <3333

Svar:
1. alexander åsberg?
2. haha nej det har jag inte!? eller kanske lite i slutet av 6:an när vi var bra kompisar
men nej det blev inget av det så, jag kan inte säga att det vart så bra?

Postat av: söderberg

1. Vad heter du i mellannamn? :)
2. Vad är din favortifärg?
3. Om du får välja en som du fick ta med dig till en öde ö, vem/vad skulle du ta med då?
4. Vad är ditt favoritgodis?
5. Vad är din favoritfilm?
6. Nämn tre bästavänner
7. Visste du att jag älskar dig sjukt mycket?
8. Har du någonsin varit riktigt kär? :$
9. Saknar du någon just nu?
Jag suger på frågor, men hoppas dom duger? ;) (det rimmade lite) h-a-h-a! jag älskar dig! <3

Svar:
1. annette så fult!
2. rosa
3. det är svårt att säga jag skulle såklart vilja ta med mig så många av alla mina vänner för lever inte utan er.
men om jag inte skulle ta med en vän så skulle det vara datan eller mobilen för då kan man iaf prata lite med er.
4. haha lakris som har ett K i mitten ;)
5. twiligth
6. söderberg, felicia och johanna glaad.
7. nu vet jag :D <33
8. jusst nu är jag faktiskt sjukt kär.
9. jaa jag saknar min vän som bor i göteborg som jag inte träffat på över 2 år. :( 


Postat av: agnes

1.Tror du att du och alexs kommer bli tilsammans? Ni är sjukt söta tillsammans. '
2. Hur många har du strulat med?
3. Nämn 6 närmsta vänner
4. har du nånsin haft ett seriöst förhållande?
5. Visst vet du att du är den sötaste som finns och att jag älskar dig sjukt mega mycket? :)<3

Svar:
1. Jag vet inte riktigt men man får ju hoppas på det bästa, :)
2. 1 fast flera gånger.
3. söderberg, felicia, glaad, emma, agnes, linnea H
4. jag vet inte riktigt jag kan ju få seriösare ;)
5. nej men nu vet jag :D älskar dig med <3

Postat av: johanna

1. Vet du att du kan prata med mig om allt?
2. Vill du bli tillsammans med Alex? För ni passar sjukt bra tillsammans.
3. glaad<3kling föralltid eller hur? eller ahr jag fel?
4. nämn 10 närmaste?
5. Gilar du våran klass?
7. vad gör du just nu? Hahaha.
8. Har du strulat medn nån annan förutom linus?

puss, syster.

Svar:
1. ja det vet jag för du är den ända jag gör det till.
2. ja det vill jag fast jag vet inte vad han vill men man får hoppas på det bästa. tack förästen ;)
3. absolut föralltid min älskade syster, varje blondin behöver sin brunett du är min!
ett liv utan dej vill jag verkligen inte leva. jag älskar dig grymt mkt syster.
4. johanna, johanna, felicia, emma, agnes, my, elvria, fredrica och bettan och linnea h
5. ja man kan ju int säga att jag inte gör det men det skulle ju inte vara fel med roliga killar? :O
6. jag sitter och svarar på alla kommentarer :)
7. nej det har jag inte :$
puss på dej syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0