snart hem till pappi.

Nu har jag packat klart allt tror jag! men sen får vi ju se vad det blir av med det.
pappi kommer nog när som hälst eller nej förästen han kommer typ kvart i fem.
men det är ju om ungefär en kvart, så nu kan jag alltså bara ta och slappna av,
lyssna på lite sofijah, det är verkligen skönt att lyssna på henne man blir så
avslappnad av det. Idag har jag iallafall haft matte prov + engelska "omprov"
det kändes faktiskt riktigt bra i matten, jag gjorde alla uppgifter utom en, men visst
bara för att man gör alla så betyder ju inte det att allt blev kanon!? men man får
ju såklart hoppas.. engelskan då jo den gick bra vet att allt blev rätt tror jag!?
för det kändes som om jag skrev rätt på allt så hipp hurra för det..
men nu ska jag ta och måla naglarna röda. det blir kanske mer bloggning
sen när jag kommer hem till pappa men man vet ju aldrig eftersom att
vi bara har en data. kyss och smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0