oroar mig.

Hej snabbt nu vad jag oroar mig för.
Jo det är såhär att ni vet den nya filmen 2012? den handlar ju typ om jordens undergång, och det sägs att det kommer hända i verklighet 2012? någon som vet ngt om det ? för jag är sjukt rädd för det jag vill inte dö, döden verkar läskigt. usch neeeej! tänk om det händer ooOOH noooooo! Ni kan seriöst inte fatta hur jävla rädd jag är för döden, jag brukar ligga och tänka på den påå kvällen, usch jag börjar gråta då tro det eller ej men jag gör det! jag vill inte dö så att jorden går under jag vill dö en naturlig död! eller vad säger ni någon mer som tkr det här med döden är riktigt läskigt?
aa det var min oro.
kyyyysssss.

Kommentarer
Postat av: Söderberg

Kling, då är vi 2. sånadär saker är jag också skiiiit rädd för :( <33333333

2009-11-15 @ 10:56:34
Postat av: kling

är du!? snacka om läskigt fast man får ju hoppas på att det är en feet myt :'( <33333333333333

2009-11-15 @ 12:43:50
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0