nu ska ni få se sanningar om mig, "igen"

- Jag skrattar jätte ofta åt mina egna skämt medans ingen annan skrattar.
- jag har aldrig smakat suchi, jag tycker det verkar äckligt?
- jag har gått på innebandy, men fick sluta tyvärr.
- jag är riktigt mörkrädd, så sover ofta till musik :$
- jag har riktigt svårt att bli tjock.
- jag har haft 2 hamstrar.
- jag har aldrig rökt eller druckigt.
- jag hatar att gå i klackskor men jag tycker det är fint.
men det känns ändå som om jag kan gå i det. :$
- jag slösar inte bort alla mina pengar, utan jag sparar dom.
- jag tycker det är jobbigt att ljuga för mina föräldrar.
- därför har jag svårt för det jag gör det nästan aldrig.
- jag kan prata om allt absolut allt med min pappa.
- jag försöker och försöker i skolan med det går inge bra så därför tröttnar jag på det.
- jag klagar för det mesta varje dag.
- jag känner mig hemma med dom som har samma humor som mig.
(sånna får man leta efter ett tag)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så du är ''hemma'' med mig och Felicia ? :) <33333333333333

2009-11-30 @ 20:21:44
URL: http://emmamalmquist.blogg.se/
Postat av: mathilda kling.

självklart, ni är exakt dom jag söker efter, :) <33333333333

2009-11-30 @ 20:36:45
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0