första skoldagen

första skoldagen idag dårå, det var väll lite små jobbigt att börja skolan igen.
inte så roligt alltså, dagen gick jävligt sakta även fast vi ställde fram klockan lite,
men lärarna kom på oss. vi fick pyttepanna idag i skolan och det smakade absolut
inte ett jävla skit, asså gud fick ju kvällningar över maten idag, shiit antinge så
är maten för stark eller så är den för svag, man ba: hallå kan i inte göra lagon lixom!?
mmmh.. men aa så är det. sen efter skolan så var jag med flisan emma och ange pange.
men jag åkte hem ganska tidigt för dom skulle kolla på några tjejers teeater, och jag orkade
åka dit och sen hem för hinner lixom typ bara komma dit och sen åka diräkt.
när jag kom hem så satte jag mig vid datan och började prata med aa några borde veta vem?
mm och aa , nu sitter jag fortfarande här, borde plugga matte men orkar inte jusst nu,
vi tar det sen! hmm sen när då? aja.
jusste har fått min mobil nu jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0