Visste ni!?

1. att jag är halv finsk? mm jag skämms typ lite över det för det språket låter ju mer sakt än förjävligt! Min mamma kommer från finland så därför är jag halv finsk. men det är inget jag går runt och nämner, förutom nu.
2. Att jag blir lätt kär i killar som inte andra blir i, och alla som jag blir kära är typ lika korta som mig? :) det är något med mig och korta killar vafan har jag för problem? men det är ju ändå ganska bra för då är det ju ingen som tar den killen ifrån mig.
3. Jag kan få skit ont i mitt hjärta ibland, så att jag knappt kan andas, Jag har aldrig sakt till mina föräldrar att jag får det ibland men det är väl ändå ganska vanligt att få sånt här eller är det bara jag som får det? så är det ju något fel på mig, men jag är ju ett problem barn så. Men vet ni hur läskigt det är? asså jag kan inte ta djupa andetag som alla säger att man ska men jag kan inte det för då känns det verkligen som om det stannar. så jag typ andas jätte lite då. sen efter ett tag så bara försvinner det.
4. Jag skrattar JÄTTE lätt för folk som har ett handekapp, jag vet att jag är dum men asså jag kan bara inte sluta skratta då, asså tex när man sitter på ett tåg (detta har hänt) och det är en sån på som verkligen är handikappad och typ låter och dräglar, och så börjar den skrika. asså då kan jag inte hålla mig. utan jag bara satt där och skratta, fast jag försökte att inte skratta så stoppade ner ansiktet i jackan, och jag började gråta för jag skratta så mkt. haha.. och den satt typ snätt framför mig, förstår ni igentligen hur otroligt dum jag är? jag tycker synd om dom men jag kan inte sluta. men jag försöker verkligen.
5. Jag stör mig på folk som tror på gud!? men jag ska inte säga vad jag tycker om kristendomen här i bloggen, eftersom att det kanske finns lite kristet folk som läser min blogg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0